ITISTIMETOCHILLOUT



Fika idag med en grym tjej som heter Madde! Jättemysigt va det, hon är en av mina närmsta vänner! Kolla in hennes blogg http://ohlssonmadde.blogg.se/ hennes header ser ni ovan. Sen fick jg lite tid till mitt projektarbete sen åkte jag till min kille och nu sitter jag och fixar inbjudningar till mitt födelsedags kalas. Funderar också hur man ska hinna klämma ihop allt som man ska göra innan skolan börjar, man har en hel sommar med gör inte mycket fören man kommer på shit jag måste göra det! Jaja nu ska jag skriva klart, ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: madde

awwww Gumman, så söt du är:D



påtal om header, jag måste snacka med rullebulle om min dansblogg om han nu har lust med att hjälpa mig. Och om det är okey för dig:). Hoppas du hinner planera in allt du ska göra innan skolan börjar. Vi måste göra om vårt kaffesamtal på stålboms innan skolan börjar också tycker jag :). Jättemysigt!



Kram på dig<333333 Bästa Söta Ika:)

2010-08-09 @ 16:19:53
URL: http://ohlssonmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0