Kosta Boda Day One

Eftersom uppdateringen har varit dålig när det gäller min tre dagars semester, tänkte jag att jag kunde göra en liten snabb genom gång, en idag om dag ett, en imorgon om dag två osv. När man är i väg finns det så mycket man vill göra och tiden räcker ju inte alltid till, så därför gör vi så här!



Lite bilder ifrån dag ett. Bilder på hotellet och rummet finns i äldre inlägg! Eftersom det var ett Art Hotel, så va allt designat av olika glas och konst designers till och med rummet. När vi kom dit packade vi upp våra grejer och vilade lite, kom dit vid halv fem. Sen på kvällen gick vi till Glasbaren som låh på hotellet, så inträdet va gratis. Sen efter en sen natt blev det sova. Ovan ser ni lite olika verk, glasbaren och jag som försöker hålla er uppdaterade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0