Drivinglesson


(Bild gammal)

Hej! Kom precis hem ifrån min teorilektion på trafikskolan. Vill bara duscha, ta hand om mig och relaxa! Så jag ska göra det´när jag har skrivit klart i min logg till projektarbetet. Jag kom på en grej när jag gick förbis systemet. Det borde vara olagligt att köpa ut sprit om man är påverkad! Det skulle göra det svårare för alkoholister att få tag i sprit. Fast dem skulle säkert hitta på något annat istället... Jag tycker otroligt synd om dem! Dem är bra människor som är ärliga och kan se vilka som är bra människor. De finns några som brukar prata med mig medan jag väntar på bussen, och dem kan vara lite påträngande men dem är snälla. Jag säger dock inte att alla är det! Vi alla är ju olika och alla hanterar saker på olika sätt!

Kommentarer
Postat av: Soha

Fin bild

2010-07-28 @ 18:27:04
URL: http://scheffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0