CASTING

Hej på er! Idag har jag varit på modell casting, har ingen anning om hur det gick. Det var kul och jag är stolt att jag vågade leva ut så mycket som jag gjorde, det enda jag hade i huvuder typ va "tjena mitt namn är Miranda kerr och jag är proffs på det här" haha! Jag gjorde mitt bäst men tror tyvärr inte att jag passar in i deras modeshow... Dem söker efter en romatisk stil och en boyfriend stil, men jag är inget av det! jag är typ den som springer runt på catwalken med det mesta udda modet på mig, haha. Men men får svari veckan så det är bara att hoppas på det bästa! Uppdateringen har inte varit den bäst men om jag ska vara seriös så är jag så less på mitt internet hemma, det är så segt!!! Hoppas det blir bättre! och imorgon ska jag hämta ut min Canon EOS så då blir det lite bättre med bilder, hoppas jag. Nej nu har jag tjatat hål i huvudet på er! Ha en mysig söndag kväll! Ska kolla film nu med pojkvännen och ha den första lediga stunden på hela helgen! Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0