BRAIN


(Naturlig skönhet, dock är hon small I know men det är inte det jag syftar på. H&M Magazine)

Jag hitta ett citat på frökenbitterfittans blogg. Cant stop loving it! "har alla tjejers tvåhjärnhalvor trillat ner i tuttarna" (ungefär citerat) Me like! Var finns den naturliga skönheten? Stora tuttar, stora läppar, en massa smink, kanske till och med tatuerat in smink? Nej nu kokar jag över! Gillar inte den överkokta "porrstilen". Vart finns den äkta, personliga, rena, mystiska och sensuella stilen? Jag tänker köra på detta! Men! Jag säger inte att jag tycker illa om dem som har den utan jag jag gillar inte stilen. Men det är min personliga åsikt, det finns dem som tycker annorlunda och jag är okej med det. Min blogg handlar inte om vad som är rätt och fel men jag var bara tvungen att lätta mitt hjärta :) (Ni som har den stilen ta inte åt er bara betrakta vad jag sagt och lägg det åt sidan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0