The moment of life



bild: Karin Bylund Jag hade kunnat döda för dessa läppar!

Dags att köra på lite med bloggen! Jag är egentligen bara lat! Hatar att vänta på att lägga upp bilder när man har ett sletet litet modem som internet, men det sviker mig (nästan) aldrig! Nu ska jag gå ut och gå med mina fina lilla toffs (min hund, haha) bilder ifrån helgens provsminkning kommer publiceras så småning om. Jag har fina nyheter!

1. Jag är på galet bra humör
2. Denna veckan är modevisningen fashionation (klicka för att komma till deras facebook page!
3. Om ca 1 månad bär det av till teneriffa vilket innebär att jag kan sitta i värmen och smutta på det underbara vår modet!
4. Körkortet avklarat! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0